sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

Det är nu det börjar

Publicerad 2012-12-08 21:39:18 i Allmänt dravel,

Då var det gjort! Jag hoppas nu att mina trogna gamla läsare hittar hit till nya bloggen på saras egen värld! :)


I sista inlägget i saras yttre berättade jag den stora nyheten om att vi köpt hus och att jag tänkte starta om på nytt och här är vi nu.
Flytten med huset har gått väldigt fort, jag hade hoppats på att kunna börja blogga i farten men det här får duga det med. Vi flyttade hit för exakt en vecka sedan idag men än är det ingen ordning så i kommande uppdateringar kommer ni få se hur hemmet tar form. Har en del planer på gång. :)
 
Till eventuella nya läsare kan jag bara säga hej och välkommen och hoppas ni hittar nåt inspirerande och kul här. Till skillnad från min gamla blogg som inriktades mest på makeup och ytliga ting kommer det nu bli lite lagomt av allt det goda. Mycket inredning och renovering, lite foto som jag övar på så smått, vardag och små påhitt & äventyr, pyssel etc. Främst ska jag fokusera på att ge en mysig upplevelse, att människor ska må bra av den här platsen. En feel-good-blogg! :D
 
Kram Sara ♥

Kommentarer

Postat av: Amy

Publicerad 2012-12-08 23:25:47

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela