sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

Chai latte!

Publicerad 2013-04-17 20:58:00 i Mat & träning,

Jag har blivit lite besatt av chai latte de senaste månaderna och det blir ju lite dyrt i längden...
Tur man har en prima klasskompis som hittat chai latte på burk(pulverform) i nån butik och kunde köpa med sig åt mig. Inte det billigaste det heller men mitt resonemang lyder som så att om jag dricker det ibland när jag sitter hemma och pluggar kanske det inte blir lika lockande att köpa varannan dag i cafeterian för 30 spänn... :P
 
Jag har hittat en ny favorit bland vanliga tesorter med och det blir ju betydligt billigare... Lipton Green Tea Tchaae Orient eller nåt sånt, smakar typ thailändsk basilika och grejer och det är såå mycket godare än det låter. Måste också köpas hem! Längtar efter att komma hem och prova chai:en nu... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela