sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

Electric Red

Publicerad 2013-04-13 22:17:00 i Makeup & hudvård,

Idag var jag på kalas och ytan var lite polerad med eyeliner och riktigt röda läppar till min jeansskjorta. Fick äntligen tillfälle att prova Lip Impact Crayon i färgen Electric Red från Oriflame. Riktigt bra färg gav den och mjukade genast upp mina torra läppar också! Det är första gången jag provar en sån här tjock läppenna som är så på modet nu och jag gillar det, även om det krävs lite övning att få till precis applicering. Den här pennan smälter på läpparna och jag tycker det blir lite jobbigt att den är så kladdig. Rött läppstift måste ju sitta på plats! Efter några timmar har den en tendens att flyta ut lite så en fastare läppenna under är nog att föredra, i alla fall när man använder en så stark färg... Men jag vill absolut prova fler färger. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela