sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

Fonts

Publicerad 2013-04-16 20:35:50 i Allmänt dravel,

Klappar mig själv på axeln och talar om hur duktig jag precis var som lyckades med att på egen hand klura ut hur man fixar nya typsnitt att leka med. Nu var det förstås otroligt enkelt men bara att jag försöker mig på nåt själv som jag inte vet om jag kommer misslyckas med eller ej är en bedrift i sig. Så bra gjort Sara! :) Nu måste jag ju hitta fler fina typsnitt! Blev genast roligare att göra citat och grejer.
 
Måste få testköra lite så det blir ett par rader som hänger med mig överallt nu för tiden. Kraftfulla rader, av Passenger. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela