sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

I min bubbla

Publicerad 2013-04-11 15:39:00 i Allmänt dravel,

Livet rullar på som vanligt, med ett jämnt flöde av jobb och plugg och en gnutta träning. När jag är på jobbet går tankarna i virrvarr om allt jag läst och när jag sitter hemma och ska läsa kan jag inte koncentrera mig. Men jag antar att något fastnar ändå. På måndag börjar en ny innevecka, en lång och intensiv en men det ska bli skönt att komma ifrån.
 
Jag bor just nu i mina nyinköpta boyfriendjeans och filosoferar över om jag någonsin ägt ett skönare plagg och om det går att hitta något som kan mäta sig med dem. Passformen är inte helt perfekt, de skulle varit lite mindre nertill och i midjan men jag ville inte att de skulle sitta tajtare över de kvinnliga former som de inte riktigt är designade för så det blev en större storlek. ;) Så ledigt och skönt!
Ni ser en glimt av min garderob också, den är fortfarande inte helt klar men Ikea verkar inte ha alla hemma så frågan är om det någonsin blir klart. Kanske nån vill se den ändå, som den är nu?
 
Back to the books... :)

Kommentarer

Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Publicerad 2013-04-30 10:56:14

Lägg upp bilder på garderoben!!!! :) Även om jag sett den irl hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela