sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

Påskfint

Publicerad 2013-04-02 09:35:57 i Allmänt dravel,

När jag kom hem från skolan på skärtorsdagskvällen hade vi bråttom bråttom på kalasfirande så allt gick rätt fort. P nämnde att han hade fått blommor från jobbet så när jag såg en bukett på soffbordet tänkte jag inte så mycket mer på det. Men hade jag lyssnat bättre hade jag hört att han sa tulpaner och några tulpaner fanns det inte i denna bukett. Den här var tydligen min. ;) Jag fick väldigt dåligt samvete för att jag inte hade förstått och reagerat lite roligare. Fattade inte ens efter vi kommit hem... Första tanken var bara, vad har han nu gjort?! Med tanke på att jag bara fått blommor en gång förut...
 
Tack älskling. ♥
 

Kommentarer

Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Publicerad 2013-04-02 21:32:05

Vilken härlig bukett! :) Våååårkänsla! :D

Svar: Ja, jag undrar vem som är mest nöjd. Han som stått och valt blommorna eller hon som fick buketten. ;)
Sara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela