sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

Risk för grillning

Publicerad 2013-04-26 13:17:26 i Allmänt dravel,

Idag är det inte så blåsigt ute så jag får behärska mig för att inte glömma böckerna och gå ut och kratta istället! (faktum är att jag faktiskt ännu inte öppnat böckerna idag men jag ska komma igång nu) Jag gick en sväng upp på kontoret för att skriva lite papper förut och jag kände hur solen verkligen grillade mitt ansikte. Ni kommer väl ihåg att använda solskydd nu när strålarna är som farligast?! Och glöm inte läppar och ögon, solbrillor är egentligen inte menade att vara en snygg accessoar vet ni. ;) 
 
Ha en strålande helg, det tänker då jag minsann ha!
 
♥Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela