sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

Med hälsningar från Härnösand

Publicerad 2013-02-11 20:20:15 i Skola & jobb,

 
Oj, så snabbt måndagen var avklarad! Vi började först 11.30 idag så åkte så sent som 9 hemifrån, skönt! :) Sedan har dagen gått fort med nån intressant föreläsning och redovisning/diskussion. Imorgon blir det en lång dag 8-17 men den går nog lika fort den för då har vi redovisning, rörelse, håltimme och till sist drama. Kan bli riktigt spännande! :)
 
Semmeldagen imorgon med, hur många tänker frossa i semlor?? ;) Jag skulle vilja få tag på nån riktigt god, hembakad... Har bara ätit nån köpt, fluffig sak hittills och det är som ett helt annat bakverk... :/
 
Svammelkväll, tidsfördriv för att slippa ta itu med sånt som borde göras... ;)
 
Kram på er alla goa människor, helst ni där hemma!
Sara ♥
 
 

Kommentarer

Postat av: Birgitta Viklund Kyeremeh

Publicerad 2013-02-13 09:43:36

Frossa och frossa? Inte direkt men jag gjorde faktiskt semlor igår...lilla jag alltså, tror t o m det är första gången för mig som jag bakar själv. Tycker de hembakta är godast! Jag är inte så förtjust i mandelmassa så jag tog bara frysta bär (osockrade som jag tina i micron)...Jättegott blev det!!! Mums!
Hur ser det ut där i Härnösand där du bor? Är det ett litet studentrum, eller...? Kan du inte visa lite bilder därifrån? Ha en bra vecka!!! Kramis, lillasyster! <3

Svar: Åh, det lät ju också gott! :) Vet att mamma gjorde en variant med vaniljkräm och typ daimkross, och det var oxå en god variant.
Kan ju försöka få till nå bilder... Nu vet du ju hur jag bor iaf. ;) Det svåra är väl att det alltid är mörkt när vi är hemma, än så länge, och jag har ingen blixt på telefon... men det kan gå att lösa en annan gång. :)
Kul att du ringde idag, vi får försöka hinna prata mer nån dag när jag är hemma! :) Kraaam
Sara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela