sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

På naglarna: Nordic Cap of Sweden Starnails

Publicerad 2013-02-21 18:13:10 i Makeup & hudvård,

Det första lacket ut för provning blev det röda. Det är lite synd för i butik såg det väldigt orangerött ut och det gjorde mig väldigt sugen. Väl hemma och på naglarna ser jag att det är ett vanligt klassikt rött lack, lite sådär varmt i tonen bara. Vilket i och för sig inte heller är fy skam då mitt enda röda lack sedan innan är kallare och lite mörkare.
 
Det som är så grymt bra med det här lacket är att trots det minimiala priset på 10 kr är det väldigt bra. Det glider på väldigt lätt, precis perfekt i konsistens enligt mig, det blir inga ränder och naglarna blir väldigt blanka. Jag nöjde mig med två lager plus ett lager topplack från Isadora ovanpå och det har nu suttit nästan en vecka och börjar just bli så pass avskavt att det börjar bli läge att fundera på att ta bort. Hoppas det svarta och det lila är lika bra, då är det jag som vrålar iväg till hemköp och köper fler! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela