sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

Torsdag 28 Februari

Publicerad 2013-02-28 10:39:21 i Allmänt dravel,

Var på vippen att skriva fredag för det känns som fredag när jag inte jobbar och vädret är toppen och jag är på bra humör! x)
Kikar bara in lite snabbt eftersom jag borde bli bättre på det. Idag låter jag plugget vila och far in till stan för att hjälpa storasyster att flytta. Det kommer bli en hektisk dag men det ska bli kul att "umgås" och få se nya stället. Plugga kommer jag nog få göra en del i helgen istället men det kan jag ta. :)
 
Jag var awesome på träningen i tisdags! Hade bara lust att säga det. Det är så himla kul när man helt plötsligt inte håller på att dö efter varje träningspass. Det ökar jusom motiveringen. ;)
 
Det kommer komma upp mycket sminkinlägg och tôckerân tjosan det närmaste. Jag beställde ju en del från Oriflame som väntar på att få visas upp och provas. :)
 
Njut av dagen, även om den är som vilken dag som helst. Make it count. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela