sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

11 Januari

Publicerad 2013-01-11 11:33:29 i Allmänt dravel,

At this very moment. I mina välanvända tofflor.
 

Idag är det fredag, people! :D ♥
För min del betyder det mest hejdå, denna ensamma och långtråkiga vecka och vi ses snart, nya, spännande vecka full med jobb och studieförberedelser!
 
Idag känner jag att jag lever. Ont. I. Varje. Muskel. I. Min. Kropp. Men det är en saknad smärta. :)
 
Jag ska strax rycka upp mig, ta på mig hela och rena kläder, fixa fejset och vara lite fresh. I eftermiddag blir det eventuellt en stadstripp. Vi ska nog kika på nytt tvättställ till badrummet och vi är i desperat behov av nya fönsterlampor. Vi har vissa stjärnor som fortfarande står tända, i brist på annat.
Förhoppningsvis kan det kanske bli ett biobesök innan kvällen är slut också. P har ett presentkort som är på väg ut, som vi måste fånga in. ;) Hepp, nån bio blir det visst inte...
 
Lite osäkra planer men att det blir en bra eftermiddag kan man nog vara säker på. :)
Njut av denna dagen, du har bara en chans på dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela