sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

Äntligen slipper vi julstjärnorna

Publicerad 2013-01-12 11:07:00 i Allmänt dravel,

Ja en i alla fall, än så länge...
Det är ju akut brist på fönsterlampor här då stjärnor och ljusstakar var det första som sattes upp efter flytten. Jag hade tänkt hinna kolla efter lampor när vi var till Birsta igår men eftersom det tog så lång tid att välja ut det där tvättstället så hann vi inte. Dock hann jag rycka med mig en lampskärm i sista sekunden då jag kom på att det faktiskt bara är att byta ut stjärnan på foten. :P
 
Bra, tillfällig lösning om jag får säga det själv. :)
Nu har vi i alla fall en!
 

Kommentarer

Postat av: Emma - Mamma till Viggo 090730 & Melker 110115.

Publicerad 2013-01-12 15:14:58

Jättefin,passar så bra in hos er! :)

Postat av: Malin - mamma till Savannah

Publicerad 2013-01-18 06:27:43

Vad fin den var :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela