sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

Lördagens Makeup

Publicerad 2013-01-07 12:03:08 i Makeup & hudvård,

I lördags skulle jag iväg och träffa ett gäng gamla klasskompisar så jag sminkade mig och gjorde mig i ordning, men sen blev det inte av. Det kändes ju rätt så trist, men jag fick i alla fall en sminkning att lägga upp och det kan det ju behövas fler av. :P
 
 
 
 
Den sandiga skuggan på mitten av ögonlocket är den ljusare ur favoritpaletten Frosty Sienna från Isadora. Resten är från min stora palett(den jag fick i julklapp ett år).
Kände mig lite bohem-inspirerad tror jag. :)
 
Jag glömde att jag hade fiflat med fokusläget på kameran så därför var det svårt att hitta några bilder som inte var supersuddiga. x)
 

Kommentarer

Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11,

Publicerad 2013-01-07 22:57:17

Jättefint!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela