sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

Mammas Pojkar

Publicerad 2013-01-12 10:33:21 i Allmänt dravel,

Det blev bio igår kväll ändå. Vi var i Birsta tills de stängde kl 20(inte det lättaste att välja ut tvättställ, men mer om det sen) och filmen började 20.50 så vi hann i lugn och ro in till till stan, hämta ut biljetterna och köpa snacks. Och filmen blev Mammas pojkar. :) Man har ju hört så mycket gott om den så förväntningarna var höga. Visst var den bra, riktigt bra för att vara svensk, då jag oftast inte gillar svenska filmer, bra skådespelare och allt. Men tyvärr hade jag ändå väntat mig fler skratt och mera knasigheter än det var. Inte så bra alla gånger när folk hyllar filmer innan man sett dom själv. :P Men klart sevärd! Favoritscenen kan ha varit under barndopet i kyrkan. "Och marinaden består av olja, vinäger, vitlök och kryddor." "Jag har hört att man ska banka kycklingfiléerna också." Haha! :D
 
(Klicka på bilden för bildkälla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela