sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

Nyårslook

Publicerad 2013-01-01 13:54:47 i Makeup & hudvård,

Jaha, så här såg jag ut igår då. Kläderna är exakt samma som jag hade för kanske två år sen, men det var med andra människor så det fick funka en gång till. ;) På naglarna blev det mitt nyaste lack från depend. Turkost och metalliskt. Är det nån gång man kan ösa järnet med färger och glitter så är det på nyår. Tycker jag i alla fall! :)
 
Jag blev inte alls nöjd med makeupen, skuggorna fäste dåligt och jag hade ingen riktig plan, kände mig ofokuserad och ovan. Kunde inte ens välja färg så det blev nån kompott med metallisk blå, kall lila, varm lila och svartsilvrigt. Kanske skulle det bli roligare att sminka sig om jag hade lite bättre grejer... Det måste utforskas! ;)
 

 

Kommentarer

Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11,

Publicerad 2013-01-01 20:11:55

Du var kvällens snygging ju!! :) Så fint sminkad, fint hår, fin klädsel, snygga naglar!! ;)

Tack för att du ville tillbringa slutet av 2012 och början av 2013 med oss :) <3

Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11,

Publicerad 2013-01-02 10:59:45

Sv: Ja, det stämmer nog att vi inte firat nyår tillsammans sedan vi var små, helt galet!! Det var på tiden att det blev av nu!!! :)

Oj, roligt det lät med gratis pass, skulle med vilja testa på nåt i Harmånger egentligen :)

Idag ska vi nog ta en promenad till mamma, gjorde jag ofta förr :p

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela