sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

Räknar ner timmarna!

Publicerad 2013-01-20 14:46:20 i Skola & jobb,

Idag fyller min kära sambo 26 och samtidigt är huvet fullt av tankar kring skolan. Imorgon bitti åker jag nämligen till Härnösand för upprop och introvecka! :-D Jag försöker packa men det går trögt, svårt att komma på vilka kläder som ska med. Jag är så nervös! Inte enbart över själva skolstarten, men också över att hitta, att bo hos främmande människor och att lära känna klassen. Nervös och förväntansfull! :-) Jag tänker inte ta med datorn, inte så här första veckan i alla fall, så det kommer inte bli nåt uppdaterande under veckan. Det får bli desto mer när jag kommer hem istället! :-) Önska mig lycka till!

/Sara <3

Kommentarer

Postat av: Emma - Mamma till Viggo 090730 & Melker 110115.

Publicerad 2013-01-22 10:02:00

Hoppas skolstarten började/börjar bra!!!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela