sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

This is my time

Publicerad 2013-01-03 13:13:00 i Skola & jobb,

 
Jag är rätt nöjd med årets kalender. Passande för det nya årets äventyr och helt i min stil. :)
 
Jag har precis suttit och fyllt i lite schema för introveckan på min utbildning (förskollärare, Mittuniversitetet) och det känns pirrigt i magen över att det snart är dags. Snart är jag student! Snart ska jag åka upp till en okänd stad, hitta till campus, gå på olika aktiviteter och undervisningar, lära känna mina klasskompisar, eventuellt sova hos nån främling eller på vandrarhem(under inneveckorna)... Läskigt och spännande på samma gång! :D
 

Kommentarer

Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11,

Publicerad 2013-01-05 11:39:07

SPÄNNANDE!!! :D Jättefin kalender!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela