sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

Två timmar och 43 minuter senare

Publicerad 2013-01-11 14:38:00 i Makeup & hudvård,

Då har det lufsiga trollet fått krypa tillbaka in i grottan och jag är tillbaka. :P
 
Uttråkad som jag är så blev det en ganska rejäl sminkning också, med ögonskugga och eyeliner och hela kitet. Till och med plattången fick komma ut och leka och det händer bara vid speciella tillfällen.
 
He gitte då va ett redigt fint ett tvättställ så som man gör sig besvär för't.
Å fina lamper å! ;)
 
 
-Ögonskuggan är den mörkare ur duon Light & Shade Eye Shadow, Frosty Sienna från Isadora suddad inåt över en rosa cremeskugga, and that's it. (Se så grönögd jag blir av det rosa. ;) )
-Colorful Eyeliner från Isadora
-KOHL Pencil från Oriflame
-Build-up Mascara, waterproof från Isadora
-Eyebrow Pencil, Fair från Dermosil
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela