sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

Sommarlov!

Publicerad 2013-06-05 17:26:34 i Allmänt dravel,

Idag har jag skrivit min första tenta och jag har nu gått på sommarlov! Kan ni tänka er, sommarlov!!! Helt sjukt underbart, tänk att bara ha jobb att tänka på under en lång tid framöver. Jobba och sen komma hem och vara ledig. Störtskönt! Och det ska nog hinnas med flera veckor med enbart ledighet också, det mina vänner blir strålande! :D
 
Något jag på direkten upptäcker är att nu när jag har min lilla family of me är att man inte kan ta för givet att man alltid har någon att umgås med... Nu får man ragga sällskap till höger och vänster om man inte vill sitta ensam och tråka. För tråka är det sista jag vill! Tur att man har fantastisk familj och underbara vänner och oftast hittar nån som vill dela mitt umgänge en stund. ♥ :) Nu blir det att spendera kvällen hos en fin vän! Glad nationaldag imorgon förresten! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela