sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

Allt utom det jag ska

Publicerad 2013-03-08 13:29:55 i Allmänt dravel,

Har svårt att hitta fokus idag. Styr ihop praktiska grejer kring flera uppgifter samtidigt, ringer samtal, chattar, kollar studentportalen, bara en massa virrvarr! Så jag avsultar virrvarret med ett blogginlägg. Tänkte prata träning en minut istället för studier.

Det blev lite tufft på attacken igår och jag tänkte efter och insåg att det alltid är tufft på torsdagar. Jag kom fram till tre möjliga problem. Ett: Det är ingen CX innan och kroppen kanske tycker det är bra uppvärmning att köra lite styrka innan konditionen. Två: Passet ligger senare på kvällen, vilket gör att kroppen är för trött. Tre: Torsdagar innebär hemmastudier och det brukar resultera i dåliga dryck- och matvanor.

Kanske är det alla tre faktorer som kommer in och förstör? Jag gillar det inte. Men kanske blir det bättre nästa vecka när träningsschemat läggs om. Jag vill ju vara kick-ass alltid ju! :)
 
Nu ska jag samla mig och vara riktigt effektiv under resten av eftermiddagen...
 
Nyttig lunch, en "cup a soup" och ett par finn crisp. ;)
Har återfunnit min kärlek för finn crisp som jag tappade bort i flytten! Återförenade at last!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela