sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

Anti cellulite attack?

Publicerad 2013-03-23 10:50:48 i Makeup & hudvård,

Som gåva vid min senaste Oriflame-beställning fick jag cellulitkrämen Perfect Body Anti-Cellulite Attack. Gelen ska innehålla aktivt fettförbrännande ingredienser som tillsammans med det specialdesignade massagemunstycket ska reducera celluliter på 4 veckor.
 
Jag har inte provat produkten och vet inte hur jag tänker göra heller. Jag har aldrig varit mycket för anti-cellulitprodukter och hur konstigt det än må låta så försöker jag jobba mot ytligheter och det här tycker jag klassas som ytlighet av den högre graden. Tillsammans med plutläppsprodukter, lösnaglar, lösfransar och annat som vi tillsätter till våra kroppar i jakten på så kallad perfektion. Dessutom finns inte en chans att jag kommer använda denna varje dag i fyra veckor, det enda jag använder varje dag är typ tandkräm... och duschtvål.
 
Så jag vet inte. Jag kanske borde ge bort den istället? Eller spara den i nåt skåp tills ytligheten hunnit ikapp mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela