sarasegenvarld.blogg.se

Nytt hem, nytt liv, ny blogg.

Vackra lördag 16 Mars ♥

Publicerad 2013-03-16 17:20:54 i Allmänt dravel,

På förmiddagen packade vi ryggsäcken, satte oss (jag, Patrik, Oskar och Ida) på fyrhjulingarna och åkte upp till jaktstugan som familjen(Patriks) har i skogen i närheten. ♥ Vi satt nog fast fler minuter än vi rullade kan jag säga, men det var spännande och kul. Var på vippen att vi tjejer där bak flög av ett par gånger, hihi. Ska nog vara noga att nämna Patriks hopp över en plogkant, han var stolt och jag var glad att jag inte satt på när han flög 150 cm i luften... Galningen. ;)
Väl framme blev det korvgrillning och mys och sedan en lika spännande, eller kanske ännu mer spännande hemresa. :P
 
När vi kom hem på eftermiddagen plockade vi fram ett par trädgårdsstolar och satte oss på uteplatsen och lapade sol en stund. Siri tyckte vi var konstiga som satt där, det är hennes space ju!
 
Fantastiska, mysiga, soliga lördag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Septemberstinta årgång ´89. Januari 2013 börjar jag min 3,5-åriga utbildning till förskollärare. Jag bor med min älskade sambo Patrik och vår katt Siri i en villa mitt i den lilla byn Gnarp i Hälsingland. Syftet med min blogg är dels att ge lite utlopp för kreativitet och en plats för dokumentation men den är också menad att sprida värme och glädje så jag hoppas kunna lyckas med det. <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela